1. Regisztráció
Honlapunkon, a Regisztráció gombra kattintva, a megjelenő űrlap utasításait követve, létre kell hozni egy új előfizetői fiókot. Kétféle díjcsomag közül választhat, van az alap (Basic), illetve a korlátlan (Infinity) díjcsomagunk. Az alap díjcsomag a percdíjascsomagunk, míg a korlátlan díjcsomag a havidíjas korlátlan beszélgetés díjcsomaga.
2. Egyenleg feltöltése
Az egyenleg feltöltésére alapvetően háromféle lehetőség kínálkozik.
- Bankkártyás vásárlással történő feltöltés (azonnal feltöltődik az összeg)
- Banki átutalással (befizetéssel) történő egyenlegfeltöltés (a feltöltött összeg csak a banki tranzakció teljesülésének időpontját követően jelenik meg az egyenlegen)
- Fonio feltöltőkártyás feltöltés (a feltöltőkártyán a szolgáltató bocsátja ki partnerinek, akik azokat tovább értékesítik, szintén azonnal jóváíródik)
A feltöltés során a Közleményben minden esetben meg kell adni a számlázási nevet és a 3-, 4- vagy 5-jegyű Fonio ügyfélazonosítót.
A minimum feltölthető összeg 2 000 Ft (HUF).
3. Telefonálás
- IP telefonnal: ezt a speciális eszközt Ön az internetet szétosztó routerébe csatlakoztatja és a webes felületen be kell konfigurálnia. Számítógép nélkül tud hívást kezdeményezni, vagy pedig hívószámbérlés esetén hívást fogadni.
- Adapterrel: ezt az eszközt Ön az internetet szétosztó routerébe csatlakoztatja, majd a Segítség részben található útmutató alapján, webes felületen bekonfigurálja azt. A hagyományos (analóg) telefonkészülékét ebbe az eszközbe csatlakoztatja, és számítógép nélkül tud hívást kezdeményezni, vagy pedig hívószámbérlés esetén hívást fogadni.
- Számítógéppel, amelyik rendelkezik mikrofonnal és hangszóróval. Telepíteni kell egy tetszőleges kliens programot. A Segítség részben megtalálhatja ezeknek a programoknak a telepítési útmutatójában a letöltési linket, illetve a beállításokban nyújt segítséget.
- Okos mobiltelefonnal: ezeknek a telefonoknak el kell tudni érniük ingyenes internetet (Wi-Fi), vagy mobilinternettel kell rendelkeznie. Az ajánlott szoftvereket megtalálja a Segítség menüpontban.
4. Tárcsázási szabályok
- Hálózaton belüli ingyenes híváshoz tárcsázza egy másik Fonio felhasználó ügyfélazonosítóját. A belső hívószámot minden partnerünk a regisztrációját követően e-mailben megkapja és hálózaton belül azon a számon érhető el (a csillag előtti rész, pl. 10001).
- Ha belföldi mobil- vagy vezetékes irányba kíván hívást kezdeményezni, úgy használja az alábbi formátumot: 06[körzetszám/szolgáltatóválasztó][hagyományos telefonszám]. Példák: mobil – 06 20 1234567; vezetékes – 06 62 123456.
-
Ha nemzetközi irányba kíván hívást kezdeményezni, úgy használja az alábbi formátumot: 00[országkód][körzetszám/szolgáltatóválasztó][hagyományos telefonszám]. Példák: mobil – 00 49 176 12345678.
Vigyázat! A külföldi országokban a telefonszámok hossza eltérő lehet!
5. Hívószámhordozás és -igénylés
- Hordozás
- A számhordozási eljárás megindításához szükséges a Számhordozási nyilatkozat pontos kitöltése és e-mail, fax, vagy posta útján történő megküldése.
- Cégünk minden belföldi vezetékes területről tud hívószámokat hordozni.
- A számhordozásért fizetendő egyszeri díj: bruttó 4 000 Ft.
- A számhordozás átfutási ideje az e-mailes egyeztetés után 3 munkanapba telik. Bármilyen hátráltató tényező esetén e-mail útján értesítést küldünk a várható teljesítési időről.
- Igénylés
- A Fonio minden belföldi előfizető részére díjmentesen biztosít nomadikus publikus telefonszámot. A hívószám megrendelésével az előfizető visszahívhatóvá válik. Egy ügyfélnek több hívószáma is lehet, melyet egyszerűen átállíthat az internet telefonközpont vezérlőpultjában, viszont minden egyes belföldi hívószám egyszeri igénylési díja bruttó 100 Ft. A nemzetközi hívószám igénylése és fenntartása továbbra is díjköteles.
- Földrajzi területhez kötött hívószámok csak az adott területen telepített végpontokhoz igényelhetők. A hívószámigényléshez minden esetben szükséges a hívószámigénylő lap pontos kitöltése és e-mail, fax, vagy posta útján történő megküldése.